معرفی بهترین مارک های شمع خودرو ایرانی و خارجی

معرفی بهترین مارک های شمع خودرو ایرانی و خارجی

شمع ماشین یکی از مهم ترین قطعات مصرفی سیستم برقی خودرو بوده که اگر شما احتیاج به تعویض و خرید این قطعه داشته باشید احتمالا متوجه وجود برند های گوناگون این قطعه ی یدکی شده اید.

اما سوال اینجاست که بهترین مارک شمع خودرو چیست ؟ مارک ایرانی خوبه یا خارجی ؟ و کدام مارک شمع را برای ماشینم بخرم ؟ همه ی این ها از مواردی بوده که بهفر یدک در این مقاله به بررسی آن می پردازد . پس حتما تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بهترین مارک و برند های شمع خودرو کدام است ؟

اگر قصد خرید شمع خودرو  را دارید احتمالا اولین نکته ای که به ذهنتان می رسد این است که بهترین مارک شمع خودرو چیست ؟

بطور کلی شمع ngk ، شمع eyquem ، شمع بوش ، شمع دنسو ، شمع تورچ و شمع نور  از بهترین مارک و برند های شمع خودرو خارجی و ایرانی بوده که در ادامه بطور کامل تر و با جزئیات بیشتر این برند ها رو بررسی می کنیم.

 

شمع انجیکا ngk از بهترین مارک های شمع خودرو

شمع انجیکا از بهترین شمع های خودرو

شمع ngk  یکی از بهترین برند های شمع خودرو موجود در بازار لوازم یدکی خودرو ایران می باشد که این برند توسط یک شرکت ژاپنی در سال 1936 تاسیس شد و گسترش بسیاری پیدا کرد.

شرکت انجیکا در حال حاضر تولید کننده بیش از هزار نوع شمع مختلف و انواع سنسور های خودرویی می باشد. که شمع های سوزنی و شمع های پلاتینی از انواع شمع های تولیدی این برند می باشد که در این میان شمع سوزنی ngk از پرطرفدارترین و پرفروش ترین ها می باشد.

متاسفانه به دلیل وجود اجناس تقلبی زیاد در بازار لوازم یدکی خودرو ، خرید برند و مارک اصل کمی با دشواری و مشکل همراه است در مورد شمع های خودرویی ، مارک ngk هم از این قاعده مستثنی نبوده و بنابراین نوع تقلبی این برند هم در بازار به تعداد زیاد وجود دارد . بنابراین هنگام خرید شمع ngk حتما دقت لازم را داشته باشید.

 

شمع بوش bosch بهترین شمع برای ماشین

شمع مارک بوش از بهترین مارک های شمع خودرو

کمپانی بوش ، یکی از بزرگترین کمپانی های آلمانی در صنعت خودروسازی و لوازم خانگی بوده که بیش از صد سال است به تولید شمع های خودرویی می پردازد.

شمع های بوش موجود در ایران با نام شمع بوش روس عرضه می گردد . اما چرا شمع بوش روس ؟

 از سال 2008 به بعد تولید شمع های معمولی در آلمان  که جنس آن ها هم اکثر از نیکل و مس بود توجیه اقتصادی نداشت. چراکه  اگر این شمع ها در آلمان تولید می شد به دلیل هزینه بالای تولید ، بازارهای بزرگی مانند آسیا و خاورمیانه را از دست می داد.

بنابراین نیاز بود که این محصولات با هزینه ی پایین تر در روسیه تولید و در بازارهای ذکر شده مصرف شوند. این اتفاقات باعث شد که لایسنس این سری شمع ها به روسیه واگذار شود و شمع بوش روسی متولد شود.

داستانی مشابه شمع های انجیکا برای شمع ماشین بوش هم وجود داشته و از این برند هم نوع تقلبی آن در بازار موجود است . بنابراین هنگام خرید شمع بوش هم حتما دقت کافی داشته باشید.

 

شمع اکیوم ، شمع خودرو باکیفیت فرانسوی

شمع مارک اکیوم از باکیفیت ترین شمع های خودرویی

شرکت اکیوم از زیر مجموعه شرکت فدرال موگال ، بزرگترین شرکت تولید کننده قطعات خودرویی فرانسوی بوده که در حدود 50 سال است که به تولید انواع شمع های خودرویی می پردازد.

شمع مارک اکیوم فرانسوی با فیلر 0.9 تولید شده و  طول عمر مفیدی داشته و برای بسیاری از خودروهای ایرانی محصولات ایرانخودرو و سایپا مناسب می باشد.

برای مشاهده لیست قیمت شمع اکیوم کلیک کنید.

 

شمع تورچ بهترین مارک چینی شمع خودرو

تورچ ، یکی از برند های باسابقه چینی بوده که به تولید انواع شمع های پایه کوتاه ، یورو 4 و چند پلاتین پرداخته که با قیمت مناسب این شمع ها را روانه ی بازار می کند.

 

شمع دنسو ژاپن یکی از بهترین مارک های شمع خودرو

شرکت دنسو از زیرمجموعه های شرکت تویوتا و یکی از شرکت های تولید قطعات خودرو بوده که به تولید شمع های باکیفیت می پردازد. شمع های تولیدی شرکت دنسو از جنس ایریدیوم بوده که بیشتر برای خودرو های ژاپنی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

شمع موتور نور یکی از مارک های خوب ایرانی شمع خودرو

اگر به دنبال خرید مارک شمع ایرانی هستید پیشنهاد ما به شما مارک نور می باشد .

شرکت نور یک شرکت ایرانی بوده که به تولید انواع شمع های تک ، دو و سه الکتروده تحت لیسانس بوش آلمان می پردازد.

 

شمع خودرو ، مارک خارجی خوبه یا ایرانی ؟

ما در این مقاله برای شما چندین مارک خارجی و یک مارک ایرانی شمع خودرو معرفی که بسته به بودجه ی موردنظرتان بهترین مارک را انتخاب کرده و بخرید .

کمپانی های بوش ، انجیکا و اکیوم از بهترین تولیدکنندگان شمع خودرو بوده که بیش از نیم قرن است که به تولید شمع خودرو می پردازند . بنابراین انتخاب این برندها گزینه ی بسیار خوبی هستند . اما خب حتما دقت کنید که شمع اصلی را بخرید.

در میان برند های ایرانی هم برند نور ، مارک خوب و مطرح ایرانی در حوزه ی تولید شمع خودرو بوده که اگر به دنبال مارک ایرانی هستید می توانید این مارک را تهیه کنید.

 

 

سخن پایانی

در این مقاله با بهترین مارک های شمع خودرو آشنا شدید که شما می توانید متناسب با نوع و مدل خودرویتان و میزان بودجه ای که در نظر گرفته اید مناسب ترین نوع شمع را برای خودرویتان انتخاب کنید.

اما به دلیل وجود مارک های تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو که در این مقاله اشاره ای به این موضوع داشتیم ، برای اطمینان از برند و مارکی که خرید می کنید حتما از فروشگاه های معتبر و شناخته شده ی لوازم یدکی خودرو اقدام به خرید نمایید.

در همین راستا فروشگاه لوازم یدکی خودرو بهفر یدک با چندین سال سابقه و فعالیت خود در غرب استان تهران ( شهر قدس ) ، اقدام به فروش تکی و عمده قطعات یدکی خودرو بصورت حضوری . آنلاین می نماید .

برای اطلاعات بیشتر و خرید از فروشگاه با کارشناسان ما با شماره " 02146069477 " در ارتباط باشید.

 

نظرات بازدیدکنندگان